Pirmoji mano gertuvė



Gertuvė iš Minglemoose

Apie gertuves aš buvau skeptiškos nuomonės,  kam pirkti gertuvę, jei gali pasiimti išgerto vandens buteliuką ir iš naujo į jį įsipilti vandens.  Ir vietos mažiau užima 0,5 l vandens buteliukas, gali įsimesti į rankinę ar kuprinę , o ir pinigų galima sutaupyti, neperkant naujo daikto.


Pamačiusi Minglemoose gertuves pakeičiau savo nuomonę. Mane sužavėjo idėja, kad gali su savimi nešiotis savo mėgstamo skonio vandenį, ko su įprasta gertuve kažin ar išeitu. Minglemoose gertuvė savo viduje turi konteinerį, į kurį galima sudėti  savo mėgstamas uogas, vaisius ar daržoves. Taip vanduo prisisotina natūralaus jų skonio, aromato, vitaminų ir mineralų. O kai gerti skanu ,tai dienos rekomenduojamą vandens normą  išgerti kur kas lengviau.



 Aš asmeniškai labai mėgstu vandenį su vaisias ir mėtomis. Ši gertuvė kaip tik man.
Stilinga , graži ir patogi. Žinoma į rankinę neįsidėsi, bet rankoje neštis vis tiek patogu.
O jei trūksta idėjų - jų galima pasisemti iš nemokamos Minglemoose  receptų knygos, kurią parsisiųsite per 5 sekundes.  


P.S. Gertuvė tikrai tvirta, išbandžiau, netyčia išmečiau kolegijoje ant grindų. Nuo smūgio - nė žymės !

Komentarai

Populiarūs įrašai