Long hair secrets

Kaip užsiauginti ilgus plaukus?
 Mano plaukai niekada nebuvo trumpi, nes nelabai juos kirpdavau. Būdama aštuoniolikos pirmą kartą nuėjau į kirpyklą. Kirpėja man pasakė, kad trečdalis mano plaukų yra negyvi ir reikia juos nukirpti, nes plaukas nekvėpuoja ir neauga. Na ką tai ir nukirpo, o tada plaukai paaugo dvigubai nei buvo nukirpti. Po to reguliariai kerpu plaukus po nedaug tik tiek kiek išsišakoję galiukai.

Ar šampūnas gali užauginti plaukus? Esu bandžiusi augimą skatinančius šampūnus, kaukes, serumus bet stebuklo tikrai nepastebėjau jokio.

Vitamainai plaukams ? Taip. Gėriau du mėnesius "Pantogar " vitaminus, tai plaukų ilgis tikrai pora centimetrų pasistūmėjo.

Mezoterapija? Jei tau išslinko plaukai dėl nėštumo, streso ar kitų priežasčių, tai mezoterapijos kursas tikrai manau padėtų. Bet jei nori turėti daugiau storesnių tvirtesnių plaukų tai mezoterapija nėra išeitis. Jei nėra plaukų svogūnėlių tai naujų iš niekur neatsiras ir plaukų naujų "nepridigs".

Kirpimas karštomis žirklėmis? Po šios procedūros plaukų gal nekirpau pusę metų, nes galiukai tiesiog nesišakojo. Kirpimas paprastas, tik kad žirklės šildomos. Tai nėra kažkokia kosminė procedūra , kai žirklės kaitinamos liepsnoje, o tada kerpamas plaukas :)

Plaukų poliravimas? O šis man tikrai patiko. Su specialu aparatu, kaip kirpimo mašinėle, kerpama po viena sruogą, o plauko patrumpinama kokie 2-3 mm. Jos patrumpina beveik kiekvieną plauką , tada pakerpami netik galiukai, bet ir tie plaukai kurie yra trumpesni. Manau, tai puiki išeitis ilgakasėms.

Plaukų laminavimas? Plaukai tikrai tapo storesni. Jie prisotinami įvairių medžiagų. Suėmus ranka , tikrai atrodė, kad plaukų daugiau, tačiau poveikis išsilaiko apie vieną mėnesį.

Tai tiek įdomybių teko išbandyti man su savo plaukais :) Gal ir tau bus naudinga, mano patirtis, bandant atrasti savo ilgų plaukų receptą. :)⃟

Komentarai

Populiarūs įrašai