Dior kosmetika

Jau buvau aprašiusi visas savo turimas Dior makiažo priemones ir... Kur po galais tas įrašas dingo?
Na ką gi, parašysiu ir dar kartą, baisaus čia daikto, tiesa? :)
Pati niekada nepirkau nei vienos turimos Dior makiažo priemonės.
-  Kodėl?
- Tiesiog gavau dovanų. Lucky me !

Nors visa kosmetika yra made in France ir turėtų būti "super duper", bet jei atvirai aš tai nelikau  nesužavėta. Nežinau kaip jums, gal atvirkščiai -  labai patinka?

Turiu DIORSHOW WATERPROOF blakstienų tušą, juodos spalvos. Šepetėlis sintetiniai šereliais , gan masyvus, bet blakstienas padažo labai natūraliai. Tačiau nors ir yra vandeniui atsparus, dienos pabaigoje patrupa ir palieka juodus paakius.

Tada  FIX IT COLOUR geltonos spalvos korektorius, jį galima naudoti veidui, akims, lūpoms. Aš su geltona spalva stengiuosi pamaskuoti pamėlusius paakius. Bet maskuoklis arba pudra  užtepti ant šio korektoriaus  "sušoka" tarsi į atskirus tokius mažus plotelius ir labai negražiai atrodo. Naudojau jį tik paakių maskavimui, tai nežinau kaip būtų  naudojant kitur.


 DIORSKIN STAR maskuoklis yra labai lengvas, man jis pilnai neužmaskuoja raudonų dėmelių, ar kažkokio didesnio defekto, spuogeli oar pan., bet jei turi lygia gražią odą, kuriai daug maskavimo nereikia, tai tikrai manau, puikiai tiktų naudoti.


O dabar pereikim prie priemonių lūpoms.  :)
Kas man patiko, tai LIP SUGAR SCRUB lūpų balzamas kartu su cukraus dalelėmis, kurios  švelniai nušveičia lūpas. Žodžiu 2 in 1  ir šveitiklis, ir balzamas. Turi tokį maloniai šaldantį mėtinį pojūtį ir kvapas mėtonis. Jo yra skirtingų spalvų. Aš turiu 001 spalvytę. Mano spalviniam tipui ji per šalta, labiau tiktų mėlynakei panelei.


Tada  ROUGE DIOR LIQIUD lūpų dažai. Kvepia tokia 100 % kosmetika, nemoku apibūdinti šio kvapo, bet man jis ne prie širdies. Man patinka aplikatorius, kaip įprasto blizgesio, tačiau turi tokį įdubimą , kuriame užsilaiko pats dažas, todėl gali pasidažyti vos pora judesių, nereikia spalvos imti ir imti iš buteliuko.

Ir šiandienai paskutinis DIOR ADDICT GLOSS lūpų blizgesys. Labai gražiai blizga. Naudoju jį pagyvinti lūpdažiui, suteikti lūpoms tarsi veidrodinį atspindį, kad atrodytų  putlesnės. Spalva yra 453 DOLLY PINK.  Bet kvapas blizgio visai nėra malonus, bent jau man. Kas čia man su tais kvapais :)
Tiesiog kadangi lūpos yra tiesiai po nosimi, tai viskas labai gerai užsiuodžia, o nemalonus kvapas tiesiog erzina.


Jau mano fotografavimo "skilsai" tai  - apsaugok Dieve. Tikiuosi pasitaisysiu :)

Pabaigai: Aš Diorui pliuso nedėčiau, nežinau kaip Jums, bet mano nuomone yra geresnių kosmetikos gamintojų.  Tai tiek ir iki kito karto !

Komentarai

Populiarūs įrašai