SVR ir Sesderma prausikliai


Mano rankoje du veido prausikliai. Tiksliau tušti jų buteliukai. SVR bemuilis prausiklis riebiai, jautriai veido odai SEBIACLEAR ir SESDERMA bemuilis putojantis prausiklis HIDRAVEN.

Internete daug labai gerų atsiliepimų apie SESDERMĄ produkciją ir šį prausiklį, kad maloniai nuprausia odą, pašalina visus nešvarumus ir makiažo likučius, nesukelia sausumo pojūčio. 



 

Susigundžiau išbandyti ir aš, bet nepasidomėjau jo sudėtimi, todėl labai nuliūdau parsinešusi namo prausiklį iš parduotuvės, kad antras ingredientas sudėtyje yra sodium laureth sulfate. Gal jau ir nereiktų nei sakyti, kad jis gali kimšti poras, sausina odą ir gali ją erzinti. Man taip ir nutiko, nors oda mano mišri, riebi, šis prausiklis man labai sausino odą,  praktiškai iškarto po prausimosi pradėdavo traukti skruostų odą.

SVR prausiklio antrasis sudėties ingredientas po vandens yra Disodium laureth sulfosuccinate, kurio paskirtis kosmetikoje tai pat suteikti priemonei putojimą, bet jis yra saugus odai. Žinoma septintu numeriu eina ir sodium laureth sulfate, bet šis prausiklis man patinka daug labiau. Visiškai netraukia odos, nuprausus oda tampa minkšta ir švelni.

 

Nors kaina prausiklių panaši, SESDERMOS prausiklio yra daugiau ir jo dozatorius daug patogesnis, vis dėlto antrą kartą jo nepirkčiau. Visos mano simpatijos SVR prausikliui.

 

Komentarai

Populiarūs įrašai