BIOCOS academy produktų apžvalga


Turiu prisipažinti, kad tai pirmi mano metai gyvenime kai naudoju kremą veidui su SPF. Su mintimi, kad iš tiesų reikia saugoti veido oda nuo kenksmingų saulės spindulių ir tai tik kosmetologės paliepta, nes atlikau rūgštinį veido valymą vasaros metu. 

Pirmas kurį įsigijau buvo  Manilla firmos. Biocos academy kremą gavau dovanų išbandyt. Tai galiu pasakyti kad Biocos man labiau patiko. Jis ne toks tirštas, lengviau pasiskirsto. Nepalieka balto veido. Kremas yra  su SPF20, gal reikėtų naudoti stipresnį, bet man žmogui,kuris daugiau laiko praleidžia tarp uždarų sienų manau užtenka ir tokios apsaugos. Jokių pigmentinių dėmių neatsirado per du mėnesius naudojimo, tai manau viskas gerai su tokio lygio apsauga. Kosmetologės prašymas naudoti apsauginį kremą ir buvo būtent dėl pigmentinių dėmių prevencijos.
Apsauginis saulės veido kremo Sudėtis: vanduo, cinko oksidas, kokosų kaprilatas, alyvuogių skvalenas, d-pantenolis, morkų fitolis, lazdyno riešutų aliejus, emulsikliai, vitaminas E, grikių ekstraktas, bičių vaškas, augalinis konservantas.
Sudėtis tikrai saugi, nėra cheminių filtrų. Porų kimšimosi nepastebėjau, nors manosios tikrai labai linkusios užsikimšti.

Mano atradimu tapo drėkinamasis alavijų serumas su hialurono rūgštimi.

Gamintojai apie jį rašo "Serumas intensyviai drėkina odą nepalikdamas riebumo pojūčio, nes yra pagamintas vandens pagrindu, todėl tinka net ir riebiai odai. Jis švelnina aknės požymius, nuramina sudirgusią odą, todėl rekomenduojamas vyrams po skutimosi. Serumas taip pat ramina sudirgusią, saulėje nudegusią odą."
Sudėtis: Aloe barbadensis, Aqua, Sodium hyaluronate, Sodium benzoate, Potassium sorbate, Xanthan gum.
Tai galiu tik pritarti, kad kas parašyta tai tikra tiesa. Aš esu visiška baltaodė ir net įdegusi atrodau balta. Nudegti man tai paprasčiau nei paprasta ir žinoma po to oda labai greitai nusilupa. Šitas serumas mane išgelbėjo nudegus pečius. Tepiau gal kokius penkis šešis kartus iš eilės. Labai lengvai susigeria ir nuramina odą. Nepalieka jokio lipnumo tik malonų vėsinantį pojūtį. Po to labai gerai užtepti drėkinančio kremo ant viršaus.
Naudojau ir veidui. Tai vien juo pasitepus atsiranda tempimo jausmas, bet produktus su hialurono rūgštimi reikia užrakinti kremu, nes drėgmė tiesiog išgaruoja.

Komentarai

Populiarūs įrašai